ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΜΑΜΕΤ – ΟΛΕΑΝΝΑ –

prod527 Νοεμβρίου 2002 – 21 Φεβρουαρίου 2003

Ντέιβιντ Μάμετ
Ολεάννα


Μετάφραση:
Λίλα Τρουλλινού
Σκηνοθεσία και εικαστική αντίληψη: Μιχάλης Βιρβιδάκης

 

Έπαιξαν οι ηθοποιοί:
Κάρολ: Μαρία Γαδανάκη
Τζον: Παναγιώτης Χρυσανθόπουλος
Συμμετείχε η πιανίστρια: Τέρη Στυλιανουδάκη


«Αχ, πόσο στην Ολεάννα
θα ‘μουν ευχαριστημένος,
κι όχι στη Νορβηγία
σκλάβος αλυσοδεμένος.»
Λαϊκό τραγούδι


ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΜΑΜΕΤ
Αμερικάνος θεατρικός συγγραφέας. Γεννήθηκε το 1947. Τα κυριότερα έργα του είναι: Sexual Perversity in Chicago (Σεξουαλικές διαστροφές στο Σικάγο, 1974), American Bufallo (Αμερικάνικος Βούβαλος, 1975), The Woods (Το Δάσος, 1977), Edmond (Εντμοντ, 1982), Glengarry Glen Ross (Οικόπεδα με θέα, 1982), Speed – the – Plow (Τέρμα τα γκάζια, 1988), Oleanna, (Ολεάννα, 1992), The Cryptogram (Το κρυπτογράφημα, 1994), Boston Marriage (Γάμος στη Βοστόνη, 1999). Το έργο του Glengarry Glen Ross έχει κερδίσει το βραβείο Πούλιτζερ.
Έχει γράψει σενάρια για τον κινηματογράφο: The Postman always rings twice (Ο Ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δύο φορές), The Verdict (Η Ετυμηγορία), The Untouchables (Οι Αδιάφθοροι) κ.α.
Με τη διπλή ιδιότητα του σεναριογράφου και του σκηνοθέτη εμφανίζεται στις ταινίες: House of Games (Η Λέσχη της Απάτης), Homicide (Ανθρωποκτονία), The Spanish Prisoner (Ο Ισπανός κρατούμενος), State and Main (Χωρίς Τίτλο) κ.α.
Έχει δημοσιεύσει συλλογές δοκιμίων: Writing in Restaurants, Some Freaks, The Cabin, Three Uses of the Knife, Make Believe Town. Επίσης, ένα βιβλίο για την τέχνη του ηθοποιού: True and False.


NTEΪΒΙΝΤ ΜΑΜΕΤ ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ

NTEΪΒΙΝΤ ΜΑΜΕΤ ΦΘΟΡΑ: ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΔΙΑΛΕΞΗ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ THEODORE SPENCER


ΚΡΙΤΙΚΕΣ / ΣΧΟΛΙΑ

 

Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>