Θέατρο Κυδωνία
Πρεμιέρα: Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου ώρα έναρξης 9.30 μμ.
1ος κύκλος παραστάσεων: Από 16 έως 20 Δεκεμβρίου, 2016
2ος κύκλος παραστάσεων: Από 13 Ιανουαρίου έως 12 Φεβρουαρίου 2017
Παρασκευή και Σάββατο στις 09:30 μμ, και κάθε Κυριακή στις 08:00 μμ
3ος κύκλος παραστάσεων: Πειραματικό Θέατρο του Πολιτιστικού Συνεδριακού Κέντρου Ηρακλείου, 4 και 5 Νοεμβρίου στις 9:30μμ
Θέατρο Κυδωνία, Από 10 Νοεμβρίου 2017 έως και 19 Νοεμβρίου 2017
Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 9:30μμ
Τέσσερα λεπτά και δώδεκα δευτερόλεπτα
Τζέιμς Φριτς (2015)
Μετάφραση: Δημήτρης Κιούσης
Σκηνοθεσία και
αισθητική της παράστασης: Μιχάλης Βιρβιδάκης, Μαρία Μπατάνα
Σύνθεση ήχων: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Φωτισμοί: Γαλάτεια Σαραντάκου
Βοηθοί σκηνοθέτη: Εμμανουήλ Στεφανουδάκης, Αιμίλιος Καλογερής
Παίζουν οι ηθοποιοί:
Ντάι: Ντία Κοσκινά
Ντέιβιντ: Γιώργος Γελαλής
Νικ: Μιχάλης Τακτικάκης/ Εμμανουήλ Στεφανουδάκης (3ος κύκλος)
Κάρα: Κατερίνα Μαντίλ
ΤΟ ΕΡΓΟ:
Ο δεκαεφτάχρονος Τζακ είναι το καμάρι της μάνας του. Η Ντάι κι ο Ντέιβιντ, οι γονείς του, του έχουν αφιερώσει όλη τη ζωή τους για να του προσφέρουν όλες εκείνες τις ευκαιρίες που οι ίδιοι δεν είχαν ποτέ – και τώρα ο Τζακ έχει εξελιχθεί σε ένα έξυπνο κοινωνικό άτομο και όλα δείχνουν πως θα καταφέρει να συγκεντρώσει τα μόρια που απαιτούνται για να μπει στην Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου στο Ντάραμ.
Όμως ένα περιστατικό που συμβαίνει κοντά στο σχολείο του απειλεί να καταστρέψει ό,τι είχαν καταφέρει μέχρι τώρα, ένα περιστατικό που δείχνει πως κάποιοι μισούν το γιο τους θανάσιμα. Με την εξέλιξη των γεγονότων η Ντάι κι ο Ντέιβιντ αρχίζουν να υποψιάζονται τους φίλους του Τζακ, τον Τζακ τον ίδιο, ακόμα και ο ένας τον άλλον.
Σε μια εποχή που τα smart phones βρίσκονται παντού το θεατρικό ντεμπούτο του Τζέιμς Φριτς συνιστά ένα προκλητικό και επίκαιρο δράμα που ρίχνει φως στις αμφιλεγόμενες πολλές φορές διευκολύνσεις που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία, και σ’ ένα διαδίκτυο όπου τίποτα δεν πεθαίνει εκτός από την υπόληψη των ατόμων.
Το έργο έκανε πρεμιέρα στο θέατρο Hampstead του Λονδίνου το 2014 και προτάθηκε αμέσως για ένα από τα βραβεία Olivier, ενώ την επόμενη χρονιά, λόγω της μεγάλης ανταπόκρισης του κοινού, μεταφέρθηκε στο θέατρο Trafalgar Studios χαρίζοντας στον συγγραφέα του το βραβείο «Ο πιο πολλά υποσχόμενος θεατρικός συγγραφέας» από το Σύλλογο Θεατρικών Κριτικών του Λονδίνου. Η αγγλίδα κριτικός Victoria Sadler σχολιάζοντας το εξαιρετικό αυτό έργο έγραψε πρόσφατα στο περιοδικό Theatre Review «Το γράψιμο είναι τόσο καλό που καταφέρνει να αγγίξει με δεξιοτεχνία πάρα πολλά σημαντικά, ζωτικά θέματα της σύγχρονης κοινωνίας – γονική υπευθυνότητα, υποχρέωση λογοδοσίας, τιμιότητα μέσα στη σχέση, διαμόρφωση χαρακτήρα, εικονική πραγματικότητα… Ακόμη και το πώς ένα περιστατικό στο διαδίκτυο μπορεί να σου σημαδέψει τη ζωή για πάντα».
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 17/11/16
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 16/01/17
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 13/2/17
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 06/11/17
Κριτική Αγγελικής Καραθανάση, Χανιώτικα Νέα |12-01-17
Κριτική από την Πόλυ Χατζημανωλάκη, 19-02-17
Κριτική από τον Γρηγόρη Ιωαννίδη, 20-03-17